11 Ocak 2016 Pazartesi

Wet N Wild ve E.L.F Göz Kalemleri

Kalemlerden başladık kalemlerden devam edelim o zaman...
Elimde Gratis mağazalardan aldığım Wet N Wild'in 2 tane göz kalemi ve 1 tanede kalem farı mevcut...
Amerikadan hediye olarak gelen E.L.F markasınında 1 adet siyah göz kalemi bulunmakta.Bu kalemde en sevdiğim şey arkasında birde göz fırçasının mevcut olması çünkü bu kalem 4lü bir far setinin içinden çıkmıştı...

Renklere gelelimmi
Üst kısımdaki 3 renk anlayacağınız üzere Wet N Wildin kalemleri
renkleri:
E654B Sky Blue
E653E Cool Green
Yumuşak ve kalıcı kalemler sürümleride kolay oluyor
Benim için önemli olan şey kalemi kullanırken gözümü acıtmaması o yüzden yumuşak uçlu kalemler almaya çalışıyorum...
ve birde Idol Eyes serisinden E310 Pixie
Çok severek kullanıyorum rengi çok açık  renkli kreme yapın bi kahve
benim sade olarakta kullandığım bir kalem far...

Son olarak E.L.F. markasının siyah kalemi
Elimde bir sürü siyah kalem var ama ben bunun kadar kalıcı,dağılmayan ve en önemlisi yumuşak bi kalem görmedi.
İlk elime geldiğinde hiç bakmadım bile uzunca bir süre farlarıyla uğraştım durdum siyah diğerleri gibidir diye düşündüm ama bir gün fırçasını kullanmak istediğimde şöyle bi süreyim dedim ve ilk defa canımı acıtmayan yumuşak bi siyah kuru kalemle karşılaştım. Arkadaşlarım şubatta Amerikaya gidip mayıs gibi gelecekler onlara yeniden sipariş verdim almaları için hatta bi kaçta far paleti siparişi verdim...

Elimdeki kalemler serisine devam edeceğim fırsat buldukça...
Sevgiyle KAlın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder