11 Ocak 2016 Pazartesi

Herkese merhabalar...
Blogger olmak çok istiyorum aslında ilk adımıda bir şekilde atmak istedim ama gerisini ne sıklıkla getirebilirim bilemiyorum...
Çünkü 3 yaşında bir prens ve 2 aylık bir prensesin annesiyim...
Bir kamu kurumunda çalışmaktayım şimdi doğum dolayısıyla izindeyim...
34 yaşındayım...
Ankarada yaşıyorum...
El işleri ve kozmetik düşkünüyüm...
Yeni yeni bazı işlerimi instagramda paylaşmaya başladım...
Pek fazla makyaj yapamasamda biraz fazlaca makyaj malzemem var galiba...
Şimdi evde nerdeyse günlük makyaj yapıp el becerilerimi geliştirmeye çabalıyorum daha doğrusu çekemediğim eyelineri günlük çalışmalarla düzeltmeye çabalıyorum...
Etamin işlemek ve takı tasarımı yapmak en büyük hobilerim...
Arada birde örgülerim var tabi becerebildiğimce...
Burda hepsini tek tek yayınlamak istiyorum aslında...
Neyse fazla başınızı ağrıtmayım...
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder